Ronald heeft aangekondigd dat hij dit keer een rechtlijnig en goed te volgen verhaal gaat brengen over wat hem nu hoog zit. Hoe naïef. Goedemondt negeert dan even zijn neiging om snel afgeleid te raken, de verhalen die onderweg verteld moeten worden en de gevoelens die zijn gedachten doorkruisen en desnoods via moderne dans geuit moeten worden. Chaos? Hij noemt het gewoon eruit gooien wat eruit moet. Op dat moment. Lekker dan. Je zal er maar een kaartje voor hebben.
De kaartverkoop start op:
Voorverkoop voor Vrienden van Schouwburg Lochem start op di. 21 januari om 10:00 uur (beperkt aantal tickets beschikbaar).
Landelijk online: dinsdag 28 januari om 10:00 uur.
Maximaal 2 tickets per bestelling, zorg dat je er op tijd bij bent. Kaarten zijn enkel via smarttickets 3.0 verkrijgbaar.
LET OP! De kaartverkoop verloopt op verzoek van het impresariaat van Ronald Goedemondt via Smarttickets 3.0.
Voor de voorstelling van Ronald Goedemondt verkopen wij middels Smarttickets 3.0 extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat je jouw toegangsbewijzen niet af kunt halen aan de kassa of per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic App op jouw smartphone. Deze app kun je gratis downloaden in de AppStore of de Playstore. De gekochte tickets worden pas drie uur van tevoren actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht.
Hoe werkt het?
1. Download de Ticketmatic App.
2. Koop kaarten via de website van Schouwburg Lochem op jouw computer of smartphone.
3. Kies de stoelen.
4. Vul jouw e-mailadres in.
5. Bevestig en kies de betaalmethode om de betaling te voldoen.
6. Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.
Hierin vind je instructies over hoe je de app kunt installeren en jouw tickets kunt terugvinden.
7. Open de Ticketmatic App.
Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als je gebruikte bij het boeken van de kaarten.
8. In de Ticketmatic App vind je alle gekochte e-tickets
De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf drie uur voor aanvang van de voorstelling. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.
Veel gestelde vragen!
Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?
Nee. Bij smart tickets dien je per productie een transactie af te ronden. Wil je voor meer voorstellingen kaarten kopen, moet je meerdere transacties voltooien.
Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. wat nu?
De tickets verschijnen binnen 24 uur in de app. Je kunt proberen rechts bovenin het venster de tickets te vernieuwen. Als je binnen 24 uur geen tickets ziet, neem dan contact met ons op.
Ik heb geen smartphone. wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen jouw gezelschap? Vanaf 60 minuten voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs en ordernummer afhalen bij de kassa van het theater.